czwartek, 2 stycznia 2014

Tapeta na styczeń 2014


Mamy już Nowy Rok 2014. Jak co roku, jak mantrę powtarzam "oby był lepszy niż poprzedni, bo skończę na psychotropach" i wiecie co? Po psychotropach się tyje. Także niestety, dziękuję, postoję. Nie po to się odchudzam, żeby mi dupsko rosło. W końcu nie chcę, żeby ludzie na ulicy, widząc mnie wzywali greenpeace, bo walenia na brzeg wyrzuciło i trzeba go na powrót do morza zepchnąć. Postanowienie noworoczne jak zwykle to samo: schudnąć (palenie już rzuciłam) i błyszczeć, bynajmniej nie na nosie.



A propos błyszczenia, jak zwykle talent mnie męczy, gdy trzeba się za coś wziąć w domu, dlatego wczoraj zasiadłam przed kompem i stworzyła "dzieło" Czyli tapetkę na styczeń. Powinna pasować do wszystkich komputerów, monitorów itp. Jest ona w dwóch wersjach - z kalendarzem, bądź bez, a także w dwóch rozdzielczościach. Zapraszam do ściągania, jeśli ktoś ma ochotę. Poniżej zamieszczam wszystkie wersje.

1600x1000  
1600x1000 z kalendarzem
1900x1200
1900x1200 z kalendarzem

Oczywiście tapety są bezpłatne i na użytek prywatny. Jeśli ktoś chciałby podzielić się nią gdziekolwiek, prosiłabym tylko o podanie źródła.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz